یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

خريد ظروف دكوري سراميكي

خريد آنلاين انواع گلدان سفالي و سراميكي از لالجين

خريد ظروف دكوري سراميكي

۴ بازديد

خريد ظروف دكوري سراميكي از لالجين

فروشگاه اينترنتي شهر سفال علاوه فروش گلدان هاي سفالي و سراميكي در مدل ها و ابعاد مختلف، مدل هاي متنوعي از دكوري هاي سراميكي را نيز در خود جاي داده كه اين ظروف شامل انار هاي سراميكي كه بيشتر براي شب يلدا مناسب هستند و براي ديزاين ميز يلدا استفاده مي شوند و يا براي هديه دادن در شب يلدا به دوستان استفاده مي شود و همينطور سايز كوچك اين انار ها را مي توان در جشن هايي كه در مدارس براي دانش آموزان گرفته مي شود به عنوان گيفت به دانش آموزان هديه داد.

از ديگر ظروف سراميكي مي توان به فانوس هاي رنگي، مشبك هاي ديواري، ماگ ها در طرح هاي مختلف، جاعودي هاي زيبا، ديواركوب، پرنده و غيره اشاره كرد كه به مرور مدل هاي متنوعي از اين ظروف را در سايت قرار خواهيم داد.

*خريد گلدان سراميكي

*خريد گلدان سفالي

ظروف دكوري سراميكي | شهر سفالظروف دكوري سراميكي

جديدترين ظروف سراميكي دكوري

ظروف سراميكي مصرفي و دكوري به دليل تنوعي كه در رنگ و مدل دارند يكي از پرطرفدارترين ها هستند و افراد زيادي دوست دارند از اين ظروف در منازل خود داشته باشند. همينطور افراد زيادي هستند كه علاقه مند به توليد اين ظروف هستند و به عنوان يك شغل دائمي آن را انجام مي دهند.

نه تنها در شهر لالجين كه مركز توليد انواع و اقسام محصولات سفالي و سراميكي است. شما با يك گشت و گذار در فضاي مجازي مي بينيد كه ان هنر در همه شهر هاي كشور علاقه مندان بسياري دارد و بسياري از افراد آن را به بهترين نحو ممكن انجام مي دهند و از آن كسب درآمد مي كنند.

قيمت ظروف دكوري سراميكي

قيمت ظروف دكوري به ابعاد و وقتي كه براي توليد آن گذاسته مي شود بستگي دارد، هرچند كه بطور كلي مواد اوليه سراميك گران هست و وقت زيادي لازم است تا آن را به مرحله استفاده و توليد رساند. و با توجه به مدل و رنگي كه براي طراحي اين ظروف استفاده مي شود قيمت آن مي تواند كم يا زياد باشد.

ظروف دكوري سراميكي | شهر سفالظروف دكوري سراميكي

ظروف دكوري شيك سراميكي

ظروف سراميكي بسيار فانتزي و شيك هستند، كمتر كسي پيدا مي شود كه اين ظروف را نپسندد و براي ديزاين منزل خود از آنها استفاده نكند، علاوه بر ظروفي كه جلوتر به آنها اشاره شد يك سري گلدان هاي سراميكي هم هستند كه از آنها براي كاشت استفاده نمي شود و فقط بع عنوان دكور از آنها استفاده مي شود، زيرا ظاهر خاصي دارند و بسيار ظريف هستند و نمي توان داخل آنها چيزي كاشت.

ظروف دكوري سراميكي سفيد

بعضي از اين ظروف سراميكي طرح و رنگ خاصي ندارند و ساده و سفيد هستند، از اين ظروف دكوري مي توان به مدل هاي خاصي از پرنده ها اشاره كرد.

توليد ظروف دكوري سراميكي

اگر شما علاقه مند به توليد اين ظروف داريد و قصد راه انداختن يك كارگاه خانگي داريد ابتدا بايد به حجم كاري كه قرار است انجام دهيد نگاه كنيد، براي شروع كار به يك اتاق كوچك نياز داريد تا وسايل خود را در آن بچينيد، لازم نيست اين ظروف را حتما خودتان توليد كنيد، بعضي از توليدكنندگان اين ظروف را توليد مي كنند و يكبار هم آن ها را مي پزند و شما مي توانيد حالت بيسكوييتي ظروف را از آنها تهيه كنيد.

براي انجام دادن بقيه كارها شما به رنگ پودري در تنوع رنگي مختلف، قلم مو در شماره هاي مختلف، لعاب رنگي و سفيذ و يك كوره برقي كوچك نياز داريد، ابتدا بايد ظرف را خوب پاك كنيد تا گردوخاك آن از بين برود، بعد رنگ پودري را با آب مخلوط مي كنيد و با قلم مو هم مي زنيد. طرح موردنظر را روي ظرف مي كشيد و اجازه مي دهيد خشك شود و بعد آن را لعاب مي زنيد.

ظروف خود را تحت يك حرارت مشخص و زمان مشخص داخل كوره مي چينيد تا بپزند، بعد از پخت كامل نتيجه كار خود را روي ظروف مي بينبد. البته براي انجام حرفه اي اين كار حتما بايد راجع به لعاب ها، رنگ ها، درجه حرارت كوره و اينكه ظرف چند ساعت بايد بپزد تحقيق كنيد تا دچار مشكل نشويد.

ظروف دكوري سراميكي | شهر سفالظروف دكوري سراميكي

كسب اطلاعات بيشتر: نقاشي زيرلعابي روي سفال و سراميك

خريد عمده ظروف دكوري سراميكي

ظروف دكوري در فروشگاه هاي فروش محصولات سفالي و سراميكي و يا مغازه هاي مخصوص فروش دكوري و همينطور در شهر كتاب ها به فروش مي رسند. اگر شما به اين كسب و كارها مشغول هستيد مي توانيد اين ظروف را بصورت آنلاين و عمده از ما خريد كنيد. براي اطلاع از قيمت هاي عمده با ما تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.