دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

خريد گلدان سفالي به قيمت عمده از لالجين

خريد آنلاين انواع گلدان سفالي و سراميكي از لالجين

خريد گلدان سفالي به قيمت عمده از لالجين

۱۱ بازديد
خريد گلدان سفالي به قيمت عمده از لالجين | شهر سفال

خريد عمده گلدان سفالي از شهر لالجين

توليدي و فروشگاه اينترنتي شهر سفال به دليل اينكه در شهر جهاني سفال قرار دارد، از اين جهت در مجموعه خود مدل هاي متنوعي از گلدان هاي سفالي را قرار داده است، اين گلدان ها به روش هاي مختلفي توليد مي شوند كه شامل روش چرخي ( به اين معني كه با استفاده از چرخ سفالگري و دستان هنرمند سفالگران توليد مي شوند) ، روش قالبي، روش دستگاه، هر كدام از اين روش ها به نحو خاصي انجام مي شوند كه بصورت  مختصر هركدام را توضيح مي دهيم.

خريد گلدان سفالي به قيمت عمده از لالجين | شهر سفالخريد عمده گلدان سفالي از شهر لالجين

ساخت گلدان سفالي با چرخ سفالگري

در اين روش بعد از اينكه گل سفالگري به خوبي ورز داده شد و هواي موجود در آن گرفته شد، روي چرخ سفالگري قرار مي گيرد و سفالگر با توجه به چيزي كه در ذهن خود دارد با دستان خود و مهارت ها و تكنيك هاي سفالگري يك گلدان مي سازد، گلدان هايي كه با اين روش توليد مي شوند ظاهر يكساني دارند اما ممكن است ابعاد آنها در حد چند سانتي متر باهم متفاوت باشد، چرا كه محصول كار دست است و درصدي خطا وجود دارد.

بعد از اينكه گلدان ساخته شد و خشك شد كارهاي تراش و شست و شوي آن انجام مي شود تا بدنه آن پستي و بلندي نداشته باشد و صاف و يكدست باشد. سپس براي پخت داخل كوره مي رود تا به حالت خام و بيسكويتي برسد، بعد از پخت هم مرحله نقاشي و رنگ آميزي گلدان مي رسد كه اين قسمت به سليقه توليدكننده بستگي دارد.

ساخت گلدان سفالي با قالب

در اين روش يك سري قالب هاي گچي با مدل هاي دلخواه كه با استفاده از گچ ساخته مي شوند از قبل آماده مي شوند و سفالگر گل را با مهارت به ديواره هاي گلدان مي چسباند تا گل شكل قالب را به خود بگيرد، بعد از خشك شدن از داخل قالب جدا مي شود و باقي مراحل مانند روش چرخي است، فقط در اين روش مي توان در يك زمان كوتاه تعداد زيادي از يك مدل گلدان را توليد كرد كه ابعاد همه آنها يكسان است و اين به دليل استفاده از قالب هاي گچي است.

خريد گلدان سفالي به قيمت عمده از لالجين | شهر سفالساخت گلدان سفالي با قالب

ساخت گلدان سفالي به وسيله دستگاه پرس

گلداني كه با اين روش توليد مي شود اصطلاحا پرسي مي گويند، در اين روش گل را داخل دستگاه قرار مي دهند، دستگاه به شكل يك مدل گلدان ساخته شده است، با فشار آوردن به گل و پرس كردن آن، گل شكل گلدان را به خود مي گيرد، كه بعد از اينكه گلدان موردنظر ساخته شد آن را از دستگاه جدا مي كنند و باقي مراحل را مانند روش چرخي و قالبي انجام مي دهند.

انواع گلدان سفالي

شما در اين سايت مي توانيد انواع گلدان سفالي را كه با روش هايي كه به آنها اشاره شد ساخته شده اند مشاهده كنيد. اين گلدان ها ابعاد مختلفي دارند و بصورت سري هاي دوتايي، چندتايي و يا تكي در اختيار مشتري قرار مي گيرند. علاوه بر نحوه توليد گلدان هاي سفالي در مدل هاي لعابدار و بدون لعاب هم توليد مي شوند.

  • گلدان سفالي لعابدار

اين مدل گلدان ها به گلدان هايي گفته مي شود كه يك لايه لعاب سفيد يا رنگي روي گلدان زده شود كه در اين صورت گلدان سفالي بايد دوبار حرارت ببيند يكبار زماني كه خام است و يكبار زماني كه لعاب خورده است، در اين صورت گلدان بسيار محكم تر و باكيفيت تر مي شود.

  • گلدان سفالي بدون لعاب

بدنه خارجي اين گلدان ها به بجاي لعاب به وسيله رنگ هاي شيميايي و پلاستيكي رنگ آميزي مي شود كه بعضي از اين رنگ ها ضدآب هستند و هنگام شستن گلدان مشكلي بوجود نمي آيد.

انواع گلدان سفالي بزرگ

گلدان هاي سفالي بزرگ بيشتر به گلدان هاي محيطي گفته مي شود، ايت گلدان ها با استفاده از قالب توليد مي شوند كه توليدكنندگان به آن گلدان قالبي مي گويند، ابعاد آنها بزرگ است  بسيار سنگين وزن هستند، گلدان سفالي بزرگ بيشتر در فضاهاي باز مانند پارك، ميدان شهرها و يا اداره، بانك، ورودي آپارتمان، لابي هتل و سالن هاي بزرگ همايش استفاده مي شود، مدل هاي مختلفي از اين گلدان ها در شهر سفال موجود مي باشد اما به دليل ابعاد آنها امكان خريد اينترنتي آنها وجود ندارد و فقط بصورت عمده به فروش مي رسند.

ساخت گلدان سفالي با قالبانواع گلدان سفالي بزرگ

گلدان سفالي طرح دار

گلدان هاي سفالي طرحدار با استفاده از رنگ هاي پلاستيكي و شيميايي و روغني رنگ آميزي مي شوند، اين رنگ ها نيازي به پخت مجدد در كوره ندارند و بعد از مدتي خشك مي شوند اما به راحتي با يك وسيله تيز مانند چاقو پاك مي شوند. در قسمت هاي قبل راجع به نقاشي روي سفال خام صحبت كرده ايم، در اينجا لينك مطلب را براي مطالعه بيشتر قرار مي دهم.

تغيير رنگ گلدان سفالي

همانطور كه در قسمت بالا گفنه شد، رنگي كه براي نقاشي گلدان سفالي استفاده مي شود پخته نمي شود و بعد از مدتي خشك مي شود به همين دليل ممكن است درصورت استفاده نادرست بعد از مدتي از بين برود، اگر اين گلدان ها در معرض نور خورشيد قرار بگيرند بعد از مدتي رفته رفته رنگ آنها تغيير مي كند، همينطور به دليل اينكه گلدان هاي سفالي آب را در اصطلاح پس مي دهند اين باعث مي شود كه بعد از مدتي رنگ گلدان تغيير كند.

قيمت گلدان سفالي در لالجين همدان

همانطور كه مي دانيد لالجين شهر جهاني سفال است و مركز توليد گلدان هاي سفالي است و چندين كارگاه در اين شهر به اين كار مشغول هستنذ، به همين دليل قيمت گلدان هاي سفالي در مقايسه با ساير فروشگاه ها بسيار مناسب است، چون شما بدون واسطه و مستقيم از توليدي خريد مي كنيد پس صدرصد قيمت ها بسيار باصرفه و مناسب است.

ساخت گلدان سفالي با قالبقيمت گلدان سفالي در لالجين همدان

مزايا و معايب گلدان سفالي

از مزيت هاي گلدان سفالي مي توان به اين مورد اشاره كرد كه اين گلدان ها به دليل مواد اوليه تقريبا ارزان قيمتي كه دارند بسيار قيمت مناسبي دارند و در تنوع رنگي بالا به راحتي در دسترس هستند، به هيچ وجه به طبيت آسيب نمي رسانند چون مواد اوليه آنها استخراج شده از دل طبيعت است، نسبت به گلدان پلاستيكي مقاومت خيلي بيشتري دارند و در فضاي باز به مرور پوسيده نمي شوند، مگر اينكه بر اثر اتفاق از بلندي پرتاب شوند و بشكنند در غيراينصورت بسيار مقاوم هستند.

از معايب گلدان سفالي مي توان به اين مورد مهم اشاره كرد كه چون اين گلدان ها بدنه متخلخلي دارند به همين دليل هوا به راحتي داخل گلدان نفوذ مي كند و خاك گلدان خشك مي شود به همين دليل بعد از كاشت گياه بايد حتما از آن مراقبت كرد، چون اگر گياه ما به آب زيادي احتياج داشته باشد در صورت استفاده از گلدان سفالي بايد زود به زود به آن آب داد تا خاك آن خشك نشود. يكي ديگر از معايب آن اين است كه گر گلدان خام باشد و رنگ و لعابي نداشته باشد مرور زمان رنگ بدنه آن تيره مي شود و تغيير رنگ مي دهد.

سايت فروش گلدان سفالي همدان

اگر به دنبال مركزي براي خريد گلدان سفالي در ابعاد مختلف و مهم تر از آن با قيمت مناسب مي گرديد، سايت درستي را انتخاب كرده ايد، در اينجا شما مي توانيد هر تعدادي كه گلدان مي خواهيد تهيه كنيد، هم بصورت عمده و هم بصورت خرده.

خريد اينترنتي سفال لالجين همدان

اگر شرايط سفر به شهر لالجين را نداريد و از طرفي مي خواهيد محصول موردنظر خود را از شهر لالجين خريد كنيد، سايت شهر سفال به شما كمك مي كند تا محصول خود را از بين تنوع زيادي از محصولات انتخاب كنيد و خريد كنيد، ما سفارش شما را از شهر لالجين به آدرس شما ارسال خواهيم كرد.

فروش عمده گلدان لالجين

براي خريد گلدان هاي سفالي حتما پشتيباني سايت به شماره تماس ۰۹۰۱۸۹۰۸۲۳۸۸ تماس بگيريد يا پيغام بگذاريد، تمامي مدل ها را در هر تعدادي كه بخواهيد براي شما ارسال مي كنيم، براي خريد در تعداد كم و خرده هم سفارش خود را در سايت ثبت كنيد، گلدان هايي كه امكان ارسال با پست يا اتوبوس را دارند در سايت قرار مي گيرند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.