دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

خريد گلدان سراميكي بزرگ از لالجين

خريد آنلاين انواع گلدان سفالي و سراميكي از لالجين

خريد گلدان سراميكي بزرگ از لالجين

۸ بازديد

خريد گلدان سراميكي بزرگ از لالجين

خريد گلدان سراميكي بزرگ از لالجين | شهر سفال

گلدان سراميكي بزرگ سفيد

گلدان هاي سراميكي بزرگ يكي از گلدان هاي پرطرفدار هستند، اين گلدان ها بصورت تكي و چندتايي توليد مي شوند و بيشتر آنها هم رنگ سفيد دارند، به اين دليل كه رنگ سفيد ساده است و هميشه زيبايي خاص خود را دارد و هيچ زماني از چشم ما نمي افتد. اين گلدان ابعاد بزرگي دارند و سنگين هستند به طوري كه بعد از كاشت گياه موردنظر جابجايي آن به سختي انجام مي شود به همين دليل قبل از كاشت بايد محل مناسب آن را پيدا كنيم و بعد كاشت را انجام دهيم كه نيازي به جابجايي گلدان نباشد. با شهر سفال همراه باشيد.

انواع گلدان سراميكي بزرگ

گلدان هاي سراميكي بزرگ انواع مختلفي دارند و همانطور كه گفته شد بيشتر آنها به رنگ سفيد هستند، بعضي از اين گلدان بدنه صاف و ساده اي دارند و براي افرادي كه به دنبال كارهاي ساده و سفيد هستند مناسب است، اما بعضي از اين گلدان ها در بدنه خود مدل دارند و اين به اين دليل است كه قالبي كه گلدان ها به وسيله آن توليد شده اند طرح دار بوده اند و اين طرح در بدنه گلدان شكل گرفته است. اين گلدان ها در انواع مختلف تكي و چندتايي توليد مي شوند كه بعضي از اين مدل ها در سايت قرار گرفته اند.

خريد گلدان سراميكي بزرگ از لالجين | شهر سفال انواع گلدان سراميكي بزرگ

قيمت گلدان سراميكي سفيد بزرگ

گلدان هاي سراميكي بزرگ فرايند توليد طولاني تري نسبت به ساير گلدان ها دارند، ابعاد آنها بزرگ است و مواد بيشتري براي توليد آنها استفاده مي شود، و از طرفي وزن و ابعاد آنها باعث مي شود كه هنگام توليد مشكلات خاص خود را داشته باشند. و از آنجايي كه مواد اوليه سراميك و لعاب مورد استفاده در توليد سراميك درجه يك قيمت زيادي دارد به همين دليل قيمت اين گلدان ها به نسبت بيشتر از ساير گلدان ها است.

فروش گلدان سراميكي بزرگ

فروش گلدان سراميكي بزرگ در هر تعدادي كه مشتري بخواهد امكان پذير است، يعني هم به صورت عمده و هم به صورت خرده، اما ارسال آن از طريق پست امكان پذير نيست، به اين دليل كه بزرگ و سنگين است، ارسال اين گلدان ها فقط از طريق اتوبوس و ماشين هاي باري ممكن است.

زير گلداني سراميكي

براي اينكه بعد از آبياري محيط اطراف ما كثيف نشود، بايد از زير گلداني استفاده كنيم، فرقي نمي كند چه نوع زيرگلداني استفاده كنيد، اما اگر مي خواهيد جنس گلدان و زير گلداني يكي باشد، مي توانيد آن را نيز به همراه گلدان از سايت خريد كنيد.

توليد گلدان سراميكي بزرگ

توليد اين مدل گلدان ها نسبت به ساير گلدان هاي كوچكتر سخت تر است، اين گلدان ها سنگين هستند و حين توليد با دست جابجا نمي شوند و بايد دستگاه جابجا شوند تا هم مشكلي براي گلدان پيش نيايد و هم مشكلي براي توليدكنندگان، براي اين گلدان ها از قالب هاي گچي استفاده مي كنند كه آنها را از قبل در تعداد زياد آماده مي كنند، مواد اوليه آنها نيز دوغاب است كه از تركيب چند نوع مواد مختلف تشكيل شده است و كيفيت بسيار خوبي دارد و باعث شده كه گلدان ها نيز كيفيت بسيار خوبي داشته باشند.

اين گلدان ها دوبار پخت هستند يعني يكبار مرحله اول بعد از توليد حرارت مي بينند و بار دوم بعد از لعابكاري حرارت مي بينند، دوبار حرارت ديدن باعث مي شود كه گلدان بسيار محكم و مقاوم شود، لعابي كه به گلدان ها زده مي شود لعاب بي رنگ است كه بصورت يك لايه روي گلدان قرار مي گيرد، اين كار توسط پيستوله انجام مي شود برخلاف ساير گلدان ها كه لعابكاري آنها بصورت غوطه وري انجام مي شود. لعاب علاوه بر اينكه باعث زيبايي و شفافيت گلدان مي شود. همينطور باعث مي شود كه گلدان استحكام بيشتري داشته باشد و قابل شست و شو باشد.

خريد گلدان سراميكي بزرگ از لالجين | شهر سفالفروش گلدان سراميكي بزرگ

گلدان سراميكي براي گل طبيعي

گلدان هاي سراميكي براي كاشت گل و گياه طبيعي بسيار مناسب هستند، مخصوصا گياهاني كه رطوبت دوست هستند و خاك گياه بايد مرطوب بماند، اين گلدان ها بدنه صافي دارند و هوا نمي تواند داخل گلدان نفوذ كند و خاك گلدان را خشك كند به همين دليل خاك مدت بيشتري مرطوب مي ماند. گلدان سراميكي بزرگ به دليل مقاومت زيادي كه دارد بسيار مناسب كاشت گياهاني مثل درختچه هاي آپارتماني مانند كاج، يوكا، دراسنا، بنجامين و غيره است.

گلدان سراميكي محيطي

گلدان هاي سراميكي بزرگ به عنوان گلدان هاي محيطي شناخته مي شوند، به اين دليل كه مي توان اين گلدان ها را در محيط هاي باز استفاده كرد. مكان هايي مثل حياط منزل، محوطه باز آپارتمان، پارك ها، و همينطور فروشگاه ها، ادارات، بانك ها، ورودي آپارتمان و حتي به عنوان گلدان كنارسالني داخل منزل مي توان از اين سايز گلدان ها استفاده كرد.

خريد عمده گلدان سراميكي بزرگ

همانطور كه گفته شد شما مي توانيد اين گلدان ها را هم بصورت خرده و هم بصورت عمده خريد كنيد، اگر فقط يك سري از اين گلدان ها را بخواهيد ما آن را با اتوبوس براي شما ارسال مي كنيم، اما اگر تعداد زيادي از اين گلدان ها را مي خواهيد ابتدا بايد با ما تماس بگيريد تا قيمت عمده اين گلدان ها براي شما ارسال شود.

خريد گلدان سراميكي بزرگ از لالجين | شهر سفالخريد عمده گلدان سراميكي بزرگ

انواع گلدان سراميكي جديد

فروشگاه و توليدي شهر سفال به دليل اينكه در شهر لالجين مركز و منبع توليد محصولات سفالي و سراميكي قرار دارد، به همين دليل مجموعه بزرگي از گلدان هاي سراميكي جديد را در خود جاي داده است كه قيمت آنها نيز بسيار مناسب است. شما مي توانيد گلدان هاي طرح جديد و به روز را در سايت شهر سفال خيلي زودتر از ساير فروشگاه هاي اينترنتي كه بصورت غيرمستقيم با كارگاه هاي لالجين كار مي كنند، مشاهده كنيد، از طرفي از آنجايي كه از شهر سفال بي واسطه خريد مي كنيد مي توانيد خريد خود را با قيمت هاي بسيار مناسب و كم انجام دهيد.

گلدان سراميكي براي گل طبيعي

تمامي گلدان هاي موجود در سايت مناسب كاشت انواع گل و گياه هستند. شما مي توانيد با توجه به ابعاد گياه خود گلدان مناسب آن را از سايت انتخاب كنيد. گلدان هاي سراميكي به خوبي از گياه محافظت مي كنند و براي ديزاين همه مكان ها موجود هستند. اين گلدان ها بدنه صاف و بدون تخلخلي دارند و خاك گياه را مرطوب نگه مي دارند و از طرفي قابل شست و شو هم هستند. گلدان هاي سراميكي براي زماني كه شما در مسافرت هستيد و نمي توانيد مرتب گياهان خود را آبياري كنيد بسيار مناسب هستند، زيرا همانطور كه گفته شد خاك گلدان را مرطوب نگه مي دارند.

 

راستي! خوشحال ميشيم در   كانال تلگرام   يا   پيج اينستاگرام    شهر سفال عضو بشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.