دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

خريد عمده گلدان از لالجين

خريد آنلاين انواع گلدان سفالي و سراميكي از لالجين

خريد عمده گلدان از لالجين

۷ بازديد
خريد عمده گلدان از لالجين | شهر سفال

خريد عمده گلدان از شهر لالجين

شهر لالجين به عنوان شهر جهاني سفال از اولين توليدكنندگان گلدان هاي سفالي و سراميكي در هزاران مدل مختلف است. به دليل وجود كارگاه ها و كارخانجات به تعداد زياد در شهر لالجين تنوع محصولات هم زياد است و پاسخگوي تمامي سليقه ها مي باشد.

افراد بسياري وجود دارند كه صاحب فروشگاه يا گلخانه در شهرهاي مختلف هستند و چندين سال است كه بصورت عمده و آنلاين گلدان هاي خود را از شهر سفال خريد مي كنند، به اين صورت كه ليستي از محصولات موردنظر خود را براي ما ارسال مي كنند و ما با توجه به حجم بار با ماشين هاي باري مختلف سفارش آنها را ارسال مي كنيم و نيازي به حضور خود شخص در لالجين نيست.

كسب اطلاعات بيشتر: خريد آنلاين گلدان سفالي و سراميكي از لالجين

 خريد عمده گلدان از لالجين | شهر سفالخريد عمده گلدان از لالجين

انواع گلدان سراميكي

امروزه طرفدار گلدان هاي سراميكي نسبت به ساير گلدان ها بيشتر شده است به اين دليل كه تنوع در اين گلدان ها خيلي زياد است و ابعاد متفاوتي دارند. توليدكنندگان گلدان هاي سراميكي را به وسيله قالب هاي گچي و مواد سراميكي مي سازند. آنها مي توانند در هر طرح و مدلي كه مي خواهند قالب گچي تهيه كنند و با توجه به تعداد قالب ها در روز تعداد زيادي از يك گلدان سراميكي را توليد كنند.

گلدان هاي سراميكي سايزهاي مختلفي دارند، از گلدان هاي كوچك و كاكتوسي گرفته تا گلدان هايي با ارتفاع نزديك يك متر، كه هر چه سايز گلدان بزرگتر شود سنگين تر مي شود و امكان جابجايي آن مشكل است.

گلدان هاي سراميكي علاوه بر ابعاد مختلف در دو مدل ساده و طرحدار هستند، مدل هاي ساده هم در چندين رنگ سفيد و رنگي توليد مي شوند و مدل هاي طرحدار هم بصورت نقاشي هاي زيرلعابي و رولعابي هستند بطور كلي براي هر نوع سليقه اي گلدان سراميكي در شهر لالجين توليد شده است.

خريد عمده گلدان از لالجين | شهر سفالخريد عمده گلدان از لالجين

خريد عمده گلدان سفالي

گلدان هاي سفالي هم مانند گلدان هاي سراميكي تنوع زيادي دارند، البته در حد گلدان هاي سراميكي تنوع ندارند اما مدل هاي بسيار زيبايي هستند. گلدان هاي سفالي هم ابعاد مختلفي دارند گلدان هاي كوچك چند سانتي متري تا گلدان هايي با ارتفاع نزديك دو متر.

در شهر لالجين چرخكاران بسيار حرفه اي وجود دارد كه فقط گلدان هاي سفالي توليد مي كنند و گاها” ارتفاع اين گلدان ها هم قد خود شخص توليد كننده است. بعضي از گلدان هاي سفالي هم با استفاده از قالب گچي توليد مي شوند. گلدان هايي كه در بدنه آنها طرح خاصي وجود داريد با اين روش توليد شده اند اما گلدان هاي ساده به روش چرخي توليد شده اند.

گلدان هاي سفالي هم بصورت بدون لعاب توليد مي شوند و هم بصورت لعابدار، اگر بصورت لعابدار توليد شوند دو بار پخته مي شوند و اين دوبار پخته شدن و همينطور لعاب باعث مي شوند كه گلدان مقاومت بيشتري داشته باشد و طول عمر آن بيشتر شود.

اما نوع بدون لعاب آن يكبار پخته مي شود و با استفاده از رنگ هاي روغني و پلاستيكي نقاشي مي شود كه احتياجي به حرارت ندارد و بعد از چند ساعت خشك مي شود.

 خريد عمده گلدان از لالجين | شهر سفالخريد عمده گلدان از لالجين _ خريد عمده گلدان سفالي

قيمت عمده گلدان

قيمت عمده گلدان هاي سفالي و سراميكي با هم متفاوت است، گلدان هاي سراميكي گران تر از گلدان هاي سفالي هستند اما بطور كلي قيمت عمده اين گلدان ها بسيار مناسب است به اين دليل كه هيچگونه واسطه اي وجود ندارد و شما گلدان ها را مستقيم از توليدي خريد مي كنيد.

خريد عمده گلدان از لالجين

شما مي توانيد گلدان هاي سفالي و سراميكي را بصورت آنلاين و عمده خريد كنيد، براي اطلاع از قيمت هاي عمده و ديدن مدل هاي بيشتر حتما با پشتيباني تماس بگيريد.

خريد عمده گلدان سراميكي سفيد

بسياري از افراد گلدان هاي ساده و سفيد را مي پسندند و هميشه آنها را انتخاب مي كنند، اين گلدان ها مدل هاي تكي، دوتايي، ۳تايي و ۴تايي دارند و در مدل هاي مختلفي توليد مي شوند و بدنه خارجي آنها لعاب سفيد خورده است و هيچگونه طراحي و نقاشي ندارد.

 خريد عمده گلدان از لالجين | شهر سفالخريد عمده گلدان از لالجين

خريد عمده گلدان سراميكي بزرگ

گلدان سراميكي بزرگ يك سري گلدان هاي محيطي هستند و براي مكان هاي بزرگ مثل بانك، اداره ها، لابي هتل و آپارتمان ها و ميادين شهر استفاده مي شوند، وزن اين گلدان ها بسيار سنگين است و جابجايي آنها مشكل است.

گلدان سراميكي بلند

گلدان هاي سراميكي بلند گلدان هاي استوانه اي با ارتفاع هاي متفاوت هستند، اين گلدان هاي استوانه اي مدل هاي مختلفي دارند و بصورت تكي، دوتايي تا ۴تايي توليد مي شوند، بسته بندي گلدان هاي چند تايي به اين صورت است كه براي مثال ۳ گلدان را داخل هم قرار مي دهند و يا داخل يك كارتن مي گذارند و يا با تسمه مي بندند.

خريد عمده گلدان از شهر سفال

تمامي گلدان هاي سفالي و سراميكي شهر سفال قابل سفارش بصورت عمده و خرده هستند، شما كافي است مدل مورد نظر خود را انتخاب كنيد تا ما در اولين فرصت آن را براي شما ارسال كنيم. شما با خريد از شهر سفال محصول موردنظر خدا مستقيم از توليدي خريد مي كنيد.

راستي! خوشحال ميشيم در   كانال تلگرام   يا   پيج اينستاگرام   شهر سفال عضو بشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.